אינסטלטור בלוד

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/4/2017 10:06 ● ערב ערב 2806
לוד, הינה עיר השוכנת ליד רמלה ונחשבת לעיר במרכז הארץ. בלוד, קיימים מבנים ישנים מאוד עם מערכות אינסטלציה מיושנות >>
אינסטלטור בלוד

לוד, הינה עיר השוכנת ליד רמלה ונחשבת לעיר במרכז הארץ. בלוד, קיימים מבנים ישנים מאוד עם מערכות אינסטלציה מיושנות. אנשים שעדיין לא החליפו למערכת ביוב ואינסטלציה חדשה יותר, עשויים להזדקק בצורה תכופה יותר, לשירותיו של אינסטלטור בלוד. יש לבדוק אם קיימת גינה, מה מצב השורשים על מנת להימנע מהוצאות גדולות, כמו שורשים עבותים שחדרו לצנרת הביוב ועשויים לגרום לקריסה טוטאלית של הביוב.  אנשים אוהבים להסתייע בשירות של אינסטלטור שהם בטוחים בו ומכירים אותו. במידה ואתם לא מזמן עברתם לגור בלוד, יש לשריין בעל מקצוע טוב בתחום זה, אשר תמיד תוכלו להסתייע בשירותיו.

 

בדקו אם הבעיה שייכת לכם או לאחד מדיירי הבניין

 

במידה ואתם רואים רטיבות בדירתכם, אין זה בהכרח, כי הנזילה מגיעה מכם. כאשר אתם גרים בבניין מגורים שיש בו הרבה דיירים, הדבר הנכון לעשות הוא לבדוק בדירות שמעליכם, אם הבעיה אצל אחד הדיירים, כך שלא תשלמו לחינם, עבור ביקור של אינסטלטור או ביובית בלוד. מומלץ תמיד להישמע  להוראת וועד הבית, על מנת לשמור על מערכת ביוב תקינה וכן, לבדוק אם ישנן נזילות או צינור שעומד להתפוצץ בגלל בלאי. יש להתייעץ או למצוא בעל מקצוע, אשר יש לו את כל המכשור המתקדם. במידה והבעיה היא מורכבת יותר, יש לברר אם קיים ביטוח מבנה, להפעיל אותו.

 

מכשור שחוסך כסף וזמן גם לכם וגם לאינסטלטור

 

אם פעם, אינסטלטור בלוד, היה מסתובב רק עם ארגז כלי עבודה קטן שהכיל כמה פריטים פשוטים, היום לאינסטלטורים, יש מכשור מתקדם מאוד כגון מצלמה תרמית, מצלמת ביוב, ביובית ומכשור נוסף מתקדם לגילוי מהיר ויעיל של נזילות או סתימות וכן, פתרונות יעילים כגון משאבות ביוב המתאימות ללחץ מים מוגבר למרתפים ולמקומות נמוכים. אינסטלטורים מוסמכים שגם למדו את המקצוע וגם עובדים בו שנים רבות, יכולים למצוא לכם פתרונות יעילים ולתחזק לכם נכון את מערכת הביוב והאינסטלציה באופן שוטף, אם בבית או בבית העסק.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש