איזה משבר? התשואה שאחרי המשבר הכלכלי – סיפור השקעות נדל"ן בארצות הברית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 27/3/2017 10:08 ● ערב ערב 2803
זוכרים את המשבר הכלכלי של 2008? אם אתם מתעניינים בתחום של השקעות נדל"ן בארצות הברית, זה דווקא דבר טוב בשבילכם! רוצים להבין למה? פשוט המשיכו לקרוא!
איזה משבר? התשואה שאחרי המשבר הכלכלי – סיפור השקעות נדל''ן בארצות הברית

 

קצת המשבר של 2008

 

ברגע אחד בשנת 2008 נדמה היה שהעולם עצר מלכת. הידיעה על כך שארצות הברית, המעצמה הבלתי מעורערת נפלה כלכלית גרמה לאנשים מכל קצוות תבל להיות חרדים לכספם ולנסות לשמור עליו מכל משמר, פן גורלו יהיה כגורל הכספים של תושבי ארצות הברית וכל המושפעים מכלכלתה.

 

ומה בארץ?

 

כידוע, ישראל מאוד מושפעת מארצות הברית ולכן כשפרץ המשבר, ישבנו כולנו מול מסכי הטלוויזיה במטרה להתעדכן במתרחש בידידתנו הוותיקה וחששנו מפני ההשפעה של המשבר על מדינתנו הקטנטונת. אם כן, אחת ההשפעות המידיות הייתה עצירה כמעט מוחלטת של עסקאות נדל"ן מכל הסוגים.

 

ומה כבר יכול להיות טוב בזה?

 

כאמור, אם אתם שוקלים לבצע השקעות נדל"ן בארצות הברית עם intoo, המשבר הכלכלי שהיא חוותה מהווה בשורה טובה עבורכם. הסיבה לכך היא, שמשברים כלכליים אינם דבר שבשגרה, אלא הם נדירים למדי באופן כללי ובעיקר במדינות בעלות כלכלה יציבה כמו ארצות הברית. ניתן להסיק מכך, שבשנים הקרובות ממש לא צפוי משבר כלכלי נוסף בארה"ב ולכן השקעות נדל"ן בארצות הברית נחשבות לבטוחות במיוחד.

 

למה בכלל להשקיע בנדל"ן?

 

כידוע, אחת הדרכים הבטוחות ביותר להשקיע כסף היא בנדל"ן, משום שערך הנדל"ן נוטה לעלות באופן קונסיסטנטי ואתם יכולים להיות בטוחים, שתמיד יהיה לו ביקוש. זוהי הסיבה לכך, שהתשואה מהשקעות בנדל"ן, ללא קשר למיקום, תהיה גבוהה משמעותית ביחס לסיכון.

 

ולמה דווקא בארצות הברית?

 

כאמור, ארצות הברית היא מדינה חזקה מאוד, בין היתר גם מבחינה כלכלית ובנוסף, היא גם מדינה ידידה של ישראל והיחסים הטובים האלו בין שתי המדינות מובילים גם לכך, שקיים דמיון רב בין שתי התרבויות וישנה שפה משותפת בין אזרחי שתי המדינות. ואם כבר הזכרנו את נושא השפה, הרי שמרבית הישראלים דוברים את השפה האנגלית כשפה שנייה, אם לא כשפת אם או לכל הפחות, ברמת שפת אם.

 

אם כבר להשקיע, אז להשקיע נכון!

 

אז אם אתם באמת רציניים לגבי השקעות נדל"ן בארצות הברית, חשוב שתעשו את זה כמו שצריך! הכוונה היא לכך, שלפני שאתם רצים לקנות נכס להשקעה בארצות הברית, חשוב שתחברו לחברה שעוסקת בתחום זה ותוכל ללוות אתכם לאורך תהליך הבירור והרכישה.

חשוב להבין, שחלק בלתי נפרד מתהליך רכישת נדל"ן בחו"ל הוא הגעה אל המדינה הרצויה ובדיקת נכסים שונים, בדיוק כפי שהייתם נוסעים לראות נכסים אופציונליים בישראל ולכן זהו חלק שאסור להימנע ממנו בשום מחיר. כמו כן, יש לברר לגבי המיסוי, שתקנותיו עלולות להשתנות ממדינה אחת לאחרת בתוך ארצות הברית עצמה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש