אורח לרגע

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/3/2017 11:03 ● ערב ערב 2801
בתי מלון לתיירים הינם בתי מלון ייעודיים והם צריכים להתאים למטרה אותה הם שמו לעצמם, הם אמורים לספק שירות מותאם לתייר ממגוון היבטים: המזון, התנאים, השפה, ההנחיות, אופן התשלום וכל מה שצריך תייר כדי לשהות במקום זר.
אורח לרגע

כאשר תייר מגיע לבקר בארץ אחרת הוא יחוש בדרך כלל זרות, משהו מנוכר באוויר, משהו שאינו מוכר, רחוק ובלתי ידוע. גם אם הוא בחר לטייל בארץ זו, הוא עדיין לא אזרח והתפקיד של המארחים הרוצים להשקיע בתיירות ובתיירות משגשגת זה להנעים לו את זמן השהות. הדברים אמורים כלפי מבקרים ותקפים יותר אצל כאלו הנאלצים לבקר במקום שאינו מתאים להם למטרות פרנסה או רפואה.

 

להכיר לתייר את הארץ בחיוך

 

מלונות בתל אביב בהם מתארחים תיירים צריך להבין לנפש התייר הבא מארץ ניכר, להבין את צרכיו ואת מגבלותיו של המתארח, הוא צריך להכיר את הצרכים של אלה שמרחוק באו. זו האומנות השמורה לבתי מלון הממצבים את עצמם כייעודיים לתיירים, בתי מלון לתיירים צריכים תנאים נוספים על פני התנאים של בתי מלון לנופשים מקומיים.

 

מה צריך להיות בבתי מלון לתיירים

 

  • אוכל מגוון - בית מלון לתיירים משכיל להתאים את התפריט למבקרים המגיעים ממקומות שונים, עם תרבות אכילה אחרת, הם נותנים לתייר ליהנות מאוכל מקומי וגם לטעום טעם של בית.
  • מתורגמנים זמינים – מתורגמנים השולטים בשפות רבות שיכולים לסייע לתייר להסתדר ולמקומיים לתקשר אתו.
  • מפות אזוריות ברורות ונוחות – בית מלון לתיירים צריכים להחזיק בידיהם מפות המאפשרות לתייר לטייל בארץ בעזרת מפות ולשלוט בנוחות באזורים אליהם הוא רוצה להגיע.
  • הסעות עם נהגים מיומנים – תיירים רבים יחששו לנהוג בארצות זרות, לשם כך בית מלון לתיירים יחזיק שירות הסעות לתייר עם נהגים מיומנים השולטים במספר שפות

חשוב מאוד שמלונות המארחים תיירים יבין במעמדו החשוב, ובהשפעתו על ענף התיירות בארץ, הוא צריך להבין ששירות אדיב ומתאים לתייר יגרום לו לשוב ולהביא בעקבותיו תיירים רבים, ענף התיירות חשוב מאוד לכלכלת המדינה. זוהי זכות שהיא גם חובה להיות חלק מהכלכלה.

אורח לרגע שעוד יתגעגע

http://www.shenkinhotel.co.il/


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש