מצברים זולים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/3/2017 11:02 ● ערב ערב 2801
בדרך כלל כאשר המצבר שובק חיים אנחנו מוצאים את עצמנו מופתעים. לא תמיד אנחנו מקבלים התרעה מצד המצבר שאלו תכניותיו ואנחנו מוצאים את עצמנו חסרי אונים כאשר בדיוק אין לנו את הסכום הדרוש לרכישה של מצבר חדש. אנחנו כאן כדי לספר לכם שממש לא חייבים לשלם הרבה על מצבר חדש. ניתן להשיג מצברים זולים שהם יהיו איכותיים בדיוק כמו המצבר היקר.
מצברים זולים

תארו לעצמכם, אתם יוצאים מהבית ורוצים להיכנס אל המכונית ולהגיע בזמן לעבודה. הבעיה היא שהמכונית שלכם לא ממש מתואמת אתכם עם כל התכנית שלכם והיא דווקא תכננה לה קצת מנוחה וחופש. אתם נכנסים אל המכונית ומנסים להתניע, אך... אפס, כלום, נאדה... המכונית בכלל לא מראה סימני התעוררות. בדיקה לעומק מגלה לכם את ה'ברוך'. המצבר הלך... יהי זכרו ברוך... אך מה עושים עכשיו?

 

מזמינים מצבר עד הבית

 

ראשית אם אתם לא רוצים לשבש את כל סדר היום שלכם, כדאי שתזמינו שירות של מצברים עד הבית. כך תחסכו את זמן הנסיעה אל החנות וחזרה ממנה הביתה. אחר כך, כדאי שתבקשו שיביאו לכם מצבר איכותי אך לא יקר. ישנה אפשרות לבחור גם במצבר מיד שנייה כך שהסיפור ממש לא אמור לעלות המון כסף.

 

מצברים לרכב – רק של חברה איכותית

 

חשוב לבחור מצבר לרכב שמיוצר על ידי חברה איכותית. בדרך כלל מקפידה החברה שרוצה לשמור על המוניטין שלה, על מוצרים איכותיים וטובים, מיצרנים טובים ועם אחריות על המוצר, ומצד שני הם מקפידים גם על מחירים נוחים ללקוח, כך שזה אומר שאם בחרתם מוצר טוב זה לא ממש אומר שאתם תצטרכו לשלם עליו ביוקר.

 

שומרים על המצבר כדי שהוא יאריך ימים

 

חשוב מאוד שתשקיעו במצבר החדש שקניתם כדי שהוא ישיב לכם כגמולכם וישרת אתכם היטב לאורך זמן תוך ניצול מקסימלי שלו. מה תוכלו לעשות כדי להאריך את חייו?

  • אף פעם אל תשאירו אורות דולקים כאשר המנוע מכובה.
  • אל תצפרו ברכב ואל תפעילו את הרדיו כאשר המנוע מכובה.
  • שמרו על ניקיונו של המצבר והסירו ממנו את האבק מפעל לפעם.

רק כך יש סיכוי שתיהנו מהמצבר לאורך זמן.

http://matzberim.net/


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש