עיצוב חדר השינה בעזרת צביעה מקצועית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/1/2017 12:37 ● ערב ערב 2793
הצביעה המקצועית עשויה לשנות לגמרי את מראה החדר. אם נמאס לכם לקום בכל בוקר אל אותם קירות מתקלפים בגלל הצבע שראה כבר ימים טובים יותר, זה הזמן לצבוע מחדש את חדר השינה. עיצוב חדר השינה בעזרת צביעה מקצועית תעניק פנים חדשות לחדר ויעשה לכם חשק לקום מהמיטה לבוקר חדש וליום יפה המחייך אליכם חיוך חינני.
עיצוב חדר השינה בעזרת צביעה מקצועית

 

איזה צבע מתאים לחדר השינה?

 

כאשר מדובר בצבע לצביעת החדר יש הרבה מקום לטעם ולהעדפה האישית. ויש כאלו שיגידו שגם מקום המגורים קובע על סגנון הצבע  הרבה צבעים מקצועיים טוענים שצביעת דירה בתל אביב שונה מערים אחרות היות ולתל אביב יש סגנון משלה.  אי אפשר לקבוע שצבע כתום יהיה הכי יפה כי יש כאלו שהכתום יוציא להם את כל הטעם מחדר השינה. לעומת זאת יש כאלו שחשים חיבה עמוקה לצבע התפוז והוא מעניק להם הרבה רעננות ומרץ עסיסי ממש כמו כוס מיץ תפוזים צונן ביום חם... כך שנוכל לומר שכפי שעל  טעם ועל ריח אין להתווכח, אותו הדבר בדיוק כאשר העניין מגיע לבחירת הצבע לקירות חדר השינה. נקווה רק שהשותפים לחדר כן יצליחו להגיע יחד לעמק השווה בבחירת הצבע לקירות החדר...

 

צבעים המתאימים לאופי החדר

 

באופן כללי ניתן לומר כי הצבע חייב להתאים לאופי החדר. אם במקרה שלנו מדובר בחדר שינה, לא נוכל לבחור בצבע מעורר ועליז מידי. יהיה קשה מאוד להיכנס לרוגע ולשינה טובה בחדר שכזה. כדאי לבחור בצבע בהיר מתוך מגוון צבעי הפסטל הקיימים. כמו צבע ורוד בהיר, צבע תכלת בהיר, צבע אפרסק או סגלגל. כל אלו יעניקו רכות לחדר ולא יזרימו את האדרנלין כאשר ישהו בין כתלי החדר. אם אתם בכל זאת רוצים להוסיף קצת ענין לחדר תוכלו לבחור במדבקות קיר מתאימות. קיים היום מגוון עצום של מדבקות קיר בסגנונות שונים ומעניינים המצליחים להוסיף לכל חדר הרבה טעם וחן.

 

איך מתבצעת הצביעה המקצועית

 

כאשר אנחנו אומרים צביעה מקצועית אין הכוונה למריחת צבע על הקיר. ישנם כמה וכמה שלבים מקדימים אותם יש לעשות בטרם מתחילים במלאכת הצביעה. ראשית יש להסיר מהקיר כל מסמר או בורג ולסתום את כל החורים הקיימים בקיר בגלל המסמרים שהיו תקועים בו, אחר כך יש להחליק ולשייף ורק אחר כך ניתן להתחיל לחשוב על השימוש בצבע. אך לפני שמתחילים להשתמש בצבע יש לדאוג לכיסוי הרהיטים הנמצאים בחדר אותם אין אפשרות לפנות, זאת כדי להציל אותם מטפטופי צבע שאינם רצויים. צבעי מקצועי ידע לעשות זאת במקצועיות ואף יביא אתו את אותם יריעות הניילון.

 

עיצוב חדר השינה בעזרת צביעה מקצועית כי קשה לעשות זאת לבד

 

הרבה אנשים מנסים לצבוע בעצמם אתת קירות הבית, אך עם תחילת העבודה הם רואים שהם טעו ובגדול. העבודה המסובכת גדולה עליהם בכמה מידות היות ומדובר בפרויקט ענק הכולל הרבה מאוד פרטים שאם לא יודעים לבצע את הדברים במקצועיות הראויה, או אז חבל מאוד על כל הטרחה.

עיצוב חדר השינה ייעשה רק באמצעות צביעה מקצועית. אתם תקבלו חדר חדש!
 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש