עצות לבחירת גן אירועים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/1/2017 12:20 ● ערב ערב 2793
את הערב החשוב בחייכם תרצו לעשות במקום שהכי אולטימטיבי בשבילכם. בחירת אולם האירועים בו תרצו לערוך את האירוע הוא הדבר החשוב ביותר עבורכם לקראת הערב המרגש.
עצות לבחירת גן אירועים

הצעד הראשון של כל זוג בחיים מתחיל דווקא באולם אירועים לרוב זוגות המתחתנים הינם זוגות צעירים ללא נסיון תמיד כדאי לשאול ולהתייעץ עם בני משפחה או קרובים לגבי בחירת האולם.

תמיד נשאלת השאלה מה עדיף אולם אירועים או גן אירועים? אז יש כאלו שיגידו שעדיף אולם ויש כאלו שיגידו גן אירועים. למעשה הטרנד המועדף היום הוא גן אירועים המשלב בין אולם אירועים מפואר לגן יוקרתי ויפה.

למעשה גן אירועים מאפשר להנות משני העולמות גם לערוך חופה וקבלת פנים תחת כיפת השמים וגם ישיבה סביב שולחנות ערוכים במקום סגור וממוזג.

אז אחרי שהחלטתם שאת האירוע שלכם תערכו בגן אירועים יש כמה דברים שעליכם לדעת לפני בחירת גן האירועים.

 

 מיקום 

 

ישנם הרבה גני אירועים המפוזרים ברחבי הארץ לכן, המיקום חשוב לבחור מיקום שמתאים למרבית המוזמנים משני הצדדים עליכם להגיע למכנה המשותף הטוב ביותר עבור המשפחה והמוזמנים.

 

גודל גן האירועים ומספר האורחים 

 

כמות המוזמנים לאירוע הוא חלק בלתי נפרד מבחירת גן אירועים ישנו הבדל מהותי בין אירוע המכיל 300 מוזמנים לאירוע המכיל 700 מוזמנים ויותר ישנה השפעה ישירה על בחירת גן האירועים לפי כמות המשתתפים באירוע חשוב לבחור גן אירועים שיוכל להכיל את כל כמות המשתתפים המוזמנים לאירוע.

 

התפריט

 

אחד הדברים המרכזיים בכל אירוע הוא האוכל זהו חלק אינטגרלי בלתי נפרד מכל אירוע הישראלים ידועים כאלו שאוהבים לאכול ואוהבים אוכל טוב ומשובח לכן חשוב לבדוק את התפריט ומי השף שעומד מאחרי האוכל המוגש בגן האירועים. גם בבחירת התפריט יש להגיע לעמק השווה שיהיה אוכל שרצוי על כל המוזמנים.

 

התקציב 

 

הדבר הכי חשוב בבחירת גן אירועים קודם כל צריך לקחת בחשבון שאירוע בגן אירועים יעלה לנו יותר מאירוע באולם חתונות רגיל אך זה לא אומר שצריך לשלם כסף יותר מן הראוי חשוב להתמקח על המחיר ולעשות השוואת מחירים בין גני האירועים השונים ולאחר מכן להחליט איזה גן אירועים לבחור.

 

גן אירועים בדרום הרמוניה בגן עונה על כל הפרמטרים

המיקום האידאלי עבור תושבי המרכז והדרום גן אירועים היכול להכיל כמות גדולה של מוזמנים בגן האירועים הרמוניה בגן תוכלו לבחור תפריט מעולה בתקציב לכל כיס .

 

חשוב לזכור כי בחירת גן אירועים תשפיע על כל האירוע עצמו ועל כל הערב הכי גדול בחייכם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש