10 טיפים למימון מחיה כסטודנט

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 20/12/2016 09:43 ● ערב ערב 2789
חייו של סטודנט אינם פשוטים הן מבחינה כלכלית והן מבחינה לוח הזמנים הצפוף מולו עלינו להתמודד. בתור סטודנטים אנו מוצאים את עצמנו מנסים לשלב בין עבודה, לימודים ושאר משימות וחושבים היטב כיצד לתכנן את הזמן שלנו בצורה הטובה ביותר כדי שנוכל לממן את כל ההוצאות ולסגור את החודש בפלוס. במאמר הבא בחרנו עבורכם 10 טיפים מנצחים שיסייעו לכם להתמודד עם הקשיים הללו ולחסוך בעלויות…
10 טיפים למימון מחיה כסטודנט

 

מגורים עם שותפים

 

נכון שמגורים עם אנשים נוספים, בטח שאנו לא תמיד מכירים קודם לכן אינם מתאימים לכל דבר אך מדובר בחיסכון כלכלי משמעותי שיסייע לנו לעבור את השנים הללו. חשוב לסגור שמדובר בפתרון זמני וכי בתום הלימודים נוכל לעבור לדירה אחרת עם אנשים שאנו מכירים או עם בן/בת זוג.

 

מעונות

 

שווה לברר מול המוסד האקדמי בו בחרתם ללמוד מה אפשרויות המגורים שהוא מציע ולנסות להנות מהטבה זו שמיועדת בעיקר לסטודנטים המגיעים מחוץ לעיר או כאלה המתקשים לעמוד בכל ההוצאות בעצמם.

 

נצלו את כרטיס הסטודנט שלכם

 

כרטיס סטודנט נותן אינספור הנחות והטבות על כל מיני מוצרים ושירותים כמו למשל כרטיסי טיסה מאילת לתל אביב, כרטיסי קולנוע או פסטיבלים, מסעדות, הנחות בעיר אילת בכל מיני מקומות ועוד.

 

קניות מחוץ לעיר

 

בכל העולם קניות בתוך העיר עולות יותר מקניות מחוץ לעיר. נסו לבצע את הקניות הגדולות שלכם בצורה מרוכזת מחוץ לעיר וכך תחסכו אלפי שקלים בשנה.

 

קופונים/מבצעים

 

חפשו באינטרנט כמה שיותר מבצעים וקופונים לפני שאתם ניגשים לשירות כל שהוא, כך תוכלו לחסוך בעלויות. אם למשל אתם זקוקים למיקרוגל חדש שווה לחפש מבצע או קופון.

 

הטבות במגורים לסטודנטים

 

עיריית אילת נותנת הנחות בארנונה לסטודנטים לכן שווה לבדוק את הנושא לעומק שכן ההנחה יכולה להגיע גם לעד 80%.

 

השוו מחירים

 

לפני שאתם רוכשים דבר כזה או אחר, בדקו במקום אחד נוסף לפחות.

 

עבודה במשמרות

 

לרוב בעבודה במשמרות מרוויחים יותר מאשר עבודה בחצי משרה או ברבע משרה. יש גם עבודות עם משמרות לילה או סופי שבוע שיכולות עם מאמץ קטן להקפיץ לכם את המשכורת.

 

עבודה עם בונוסים

 

לרוב עבודה במכירות תספק לכם גם בונוס בנוסף למשכורת הבסיס.

 

מלגות

 

בדקו האם אתם יכולים לקחת חלק בפרויקט כלשהוא לטובת הקהילה וכך גם לעזור לזולת וגם לקבל הנחה בתשלום שכר הלימוד ו/או האם אתם זכאים למלגה.

 

סטודנטים מהעיר אילת?

 

בנוסף, אם אתם סטודנטים אשר לומדים באחד ממוסדות הלימוד האקדמאיים בעיר אילת לדוגמא ״אוניברסיטת בן גוריון״, המכללה למנהל שלוחה אילת, מכללת רידמן באילת, זמן אמיתי או כל מוסד אחר תוכלו להנות ממגוון סוגים של הלוואות נוחות לסטודנטים באתר מימון ישיר המציע הלוואות בתנאים מעולים ובריבית מופחתת לצד שירות אמין, מקצועי ומהיר.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש