סאמר סקול בבוסטון – מה טומנת בחובה העיר של הרד סוקס

מאת: ● 11/12/2016 09:15 ● ערב ערב 2788
האנרגיות באוויר במשחק של הרד סוקס בוסטון הן רק תחילתה של חופשה בלתי נשכחת באחת הערים ההיסטוריות היפות בארצות הברית. בוסטון, בירתה של מדינת מסצ'וסטס בחוף המזרחי, הפכה ליעד מבוקש לסאמר סקול ▪ מחנה הקיץ בו לומדים אנגלית בדרך חווייתית בשילוב טיולים ואטרקציות, מושך מדי יולי אוגוסט בני נוער מכל העולם בגילאי 14-16 שרוצים ליהנות מנפלאות העיר במסגרת בטוחה ומרתקת. אז היכן מתקיים סאמר סקול בבוסטון ומה כולל המחנה הייחודי בעיר?
סאמר סקול בבוסטון – מה טומנת בחובה העיר של הרד סוקס


להרגיש כמו בקולג' אמריקאי


סאמר סקול בבוסטון מתקיים בעמנואל קולג' המפורסם הממוקם בלב העיר ומשתרע על פני 17 דונם של מבנים בעלי חזות היסטורית מרהיבה ביופייה, עטופים בפארק ירוק. הקולג' כולל חדר אוכל, ספריה, מרכז ספורט ענק, חדר מחשבים מתקדם, כיתות לימוד מרווחות וחדרי אירוח זוגיים מאובזרים היטב.
תוכנית ההעשרה כולל, לאחרת סיווג לפי קבוצות לימוד לפי רמה, לימודי אנגלית  אצל מורים יצירתיים המשתמשים בטכניקות מיוחדות להעברת השפה, פעילויות חברתיות דוגמת נשף תחפושות, מסיבות קריוקי, מסיבת אוזניות, חידון טריוויה, חוגים כגון טניס, אמנויות הבמה, ריקוד ועוד. הטיולים הם חלק בלתי נפרד מסאמר סקול בוסטון, בכל זאת, מדובר בעיר שופעת אתרי בילוי, מרכזים היסטוריים ומרכזי תיירות, כמו למשל, מסלול ההליכה פרידום טרייל שעובר בין 16 מבנים היסטוריים בעיר והמוזיאון לתולדות בוסטון.
אחד מהסיורים המסקרנים ביותר הוא הסיור אל מאחורי הקלעים של אצטדיון הבייסבול רד סוקס שנקרא פנוויי פארק. האצטדיון נבנה בשנת 1912 ונחשב לוותיק ביותר מבין האצטדיונים המשמשים את ליגת הבייסבול הבכירה של ארה"ב. המשתתפים המגיעים לכאן לסיור עוברים לצד "המפלצת הירוקה" שהינה החומה הגבוהה והרחבה שצבועה בירוק בשדה השמאלי של האצטדיון וכן בין המושבים, יציע VIP וחדרי ההלבשה של השחקנים.
סיור מעניין נוסף הוא זה שלוקח את המשתתפים לביקור באוניברסיטאות היוקרה הרווארד ו-MIT בעיר קיימברידג' הסמוכה לבוסטון – בהרווארד למדו אישים ידועים ביניהם שמונה מנשיאי ארה"ב כמו ג'ון קנדי וברק אובמה, דניס ריצ'י ממציא שפת התכנות C ועוד. סיור במוסדות הלימוד האקסקלוסיביים מתובל בהיסטוריה המעניינת של מקומות הלימוד וכמובן הכרות עם מתקני הלימוד והאישים הבולטים שלמדו כאן.

 

צפייה בלווייתנים וקניות במרכז היסטורי


מבחינת קניות, בוסטון מציעה הרבה מקומות לשופינג אבל אין ספק ש- quincy market הוא המקום האולטימטיבי לחוויית הקניות עבור משתתפי סאמר סקול. מדובר במתחם שוק היסטורי ליד Faneuil Hall במרכז העיר בוסטון הנחשב לאחד מהשווקים הגדולים שנבנו בארה"ב במחצית הראשונה של המאה ה-19. כיום הקומפלקס כולל למעלה ממאה חנויות ומסעדות, דוכני מזון ומופעי רחוב באווירה מדליקה. חוויה מיוחדת נוספת בבוסטון היא שיט צפייה בלווייתנים שלרוב יוצא מהאקווריום של ניו איגלנד ובמסגרתו מאזינים להסברים על חיי הלווייתנים וכמובן רואים מקרוב את היונק הימי הענק.

סאמר סקול בוסטון משולב לרוב עם שבוע בניו יורק בו ממשיכים המשתתפים ללמוד אנגלית וגם לסייר באתרים פופולאריים בתפוח הגדול כמו האמפייר סטייט בילדינג, סנטרל פארק ועוד.
לבין היתרונות הבולטים של סאמר סקול: מפגש עם בני נוער מכל העולם, הכרות עם תרבויות שונות וכמובן בניית הביטחון העצמי וטיפוח השפה האנגלית בחוויה לימודית יוצאת דופן. בבוסטון יוכלו המשתתפים ליהנות מאווירה של עיר מרגשת יחד עם אטרקציות מגוונות ולימודי אנגלית חווייתיים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש