קולנוע - סרטים לשבוע 17.11-23.11.2016

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 15/11/2016 12:23 ● ערב ערב 2784
קולנוע - סרטים לשבוע 17.11-23.11.2016
קולנוע - סרטים לשבוע 17.11-23.11.2016
קולנוע - סרטים לשבוע 17.11-23.11.2016

 

הסרט מבוסס על הספר "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" מאת ג'יי. קיי. רולינג ומהווה סרט ספין-אוף לסדרת סרטי הארי פוטר. העלילה מתרחשת 70 שנה לפני סרטי "הארי פוטר" ועוקבת אחר הסופר ניוט סלמנדרה בקהילה הסודית של מכשפות וקוסמים בניו יורק


מבוסס על הסיפור הקצר "סיפורי חייך" של טד צ'יאנג. כשחלליות מסתוריות נוחתות לפתע במספר נקודות על כדור הארץ, נשלחת קבוצת מדענים וביניהם חוקרת השפה לואיז בנקס לחקור את העצמים הבלתי מזוהים. הנחיתה מביאה את אוכלוסיית כדור הארץ – שלא בטוחה איך להתמודד עם המפגש – אל סיפה של מלחמת עולם, ובנקס והצוות מוצאים את עצמם במירוץ נגד הזמן למציאת תשובות


מבית היוצר של מארוול, מגיע דוקטור סטריינג', סיפורו של מנתח המוח הטוב בעולם, סטיבן סטריינג', אשר חייו משתנים לנצח לאחר שתאונת דרכים קטלנית לוקחת ממנו את היכולת להשתמש בידיו.
כאשר הרפואה המודרנית מאכזבת אותו, הוא נאלץ לחפש אחר מרפא ותקווה, במקום לא צפוי – קאמאר-טאג' המסתורי. מהר מאוד הוא לומד, שזהו אינו רק מקום לריפוי אלא גם החזית של קרב נגד כוחות אפלים שמנסים להשמיד את המציאות שלנו.
לפני שדוקטור סטריינג', החמוש ביכולות מיוחדות, נאלץ לבחור בין לחזור לחייו הנוחים או להשאיר אותם מאחור, ולצאת להגן על העולם כמכשף רב עוצמה.
הצטרפו אל מסעו המסוכן והמיסטי של דוקטור סטריינג', החורג מגבולות המציאות.


כאשר דאנה פקידת חשבונות זוטרה אך שאפתנית מגלה סתירה של מיליוני דולרים בספרי החשבונות בחברת הענק המייצרת רובוטים בה היא מועסקת, נקרא לדגל רואה החשבון כריסטיאן וולף, גאון מתמטי, נטול כישורים חברתיים עם עבר מפוקפק וזיקה למספרים יותר מאשר לבני אדם. אט אט מתגלה שוולף, שמנהל על פני השטח משרד רואי חשבון בעיירה קטנה, מספק בפועל שירותי "בישול ספרים" לארגונים מהמפוקפקים על הגלובוס והרשויות כבר מתחילות לסגור עליו מכל הכיוונים. כשכריסטיאן מתחיל לחקור את סיבת סתירת המיליונים בספרי חברת הרובוטיקה הוא היחיד שמגיע קרוב יותר ויותר לאמת, ואז הדברים מתחילים להסתבך, חייה של דאנה בסכנה וספירת הגופות מתחילה לעלות.


ברבי נבחרת להציל את הכוכבים שנמצאים בסכנה. אל ברבי מצטרף פופקורן החתול כשהם נוסעים על הסקייטבורד המעופף לחוויה מסביב לכוכבים. במהלך המסע ברבי פוגשת חברים חדשים ויצורים על טבעיים וביחד הם מגלים עולם חדש של הרפתקאות, בו לברבי יש רק הזדמנות אחת להציל את הגלקסיה


פעם חסידות הביאו תינוקות, היום הן מביאות חבילות משלוחים בשם תאגיד אינטרנט ענקי. ג'וניור הוא חסידת המשלוחים הראשית בחברה שעומד לקבל קידום, כשהוא בטעות מפעיל את מכונת ייצור התינוקות ומביא לעולם תינוקת חמודה בניגוד לחוק.


פופי היא המנהיגה האופטימית של הטרולים ולצדה ההיפך המושלם שלה, בראנצ'. ביחד, צמד הטרולים חייב לצאת להרפתקה שתיקח אותם הרחק מעבר לעולם המוכר להם


דרמה מצחיקה ומחממת לב על קבוצת נשים שיוצאות למאבק לאחד מחדש את הקהילה ולשמר את המסורת שלהן אל מול רב כריזמטי שנכנס לחייהם וסוחף אחריו את הגברים.


סטודנט סיני מבייג'ינג נשלח ב-1967 על ידי הממשל לחיות כרועה בהרי הכפור של מונגוליה. לכוד בין הפלישה המערבית לבין פלישת הזאבים הרצחניים שמגיעים מהצפון, מתלבט הסטודנט כיצד למצוא את מקומו בעולם ולחיות חיים נורמליים.




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש