ליטוש אבן בלי מים

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 9/10/2016 10:49 ● ערב ערב 2778
תהליך הליטוש הינו תהליך מורכב שבו מורידים כמה שכבות של משטח האבן ומחדשים את המראה שלה. אם יש ברשותכם בית פרטי המחופה באבן או בית עסק המשלב בתוכו בניה באבן, וודאי שמתם לב שהאבן היא חומר חזק ועמיד אך עם זאת, זקוק לחידוש מדי פעם. תהליך הליטוש מותיר את משטח האבן כשהוא מבריק, אחיד, וללא שריטות וחריצים. התהליך מתבצע בעזרת אבני ליטוש גסות או יהלומי ליטוש. התוצאה שמתקבלת לרוב מדהימה ביופייה - משטח חלק ומבריק כאילו נקנה זה עתה.
ליטוש אבן בלי מים

ניתן לבצע ליטוש אבן מקצועי גם בלי מים ("על יבש") וניתן לבצע ליטוש המשלב מים ("על רטוב"). ליטוש אבן בלי מים ואבק הינו טכנולוגיה חדישה ביותר, המאפשרת למכונות הליטוש לבצע את פעולתן בשמירה מרבית על ניקיון הסביבה.

 

שלבי הליטוש ללא מים

 

  1. בשלב הראשוני, מפרקים את כל האריחים שתרצו ללטש.
  2. לאחר מכן, שואבים שאריות לכלוך ואבק שהצטברו ביניהם בעזרת מכונה מיוחדת.
  3. ממלאים את החורים והסדקים בדבק שיש, שהינו חומר איטום.
  4. ליטוש באבן גסה או יהלום - משייפים את שכבות האבן שכבה אחרי שכבה עד שמתקבלת תוצאה אחידה ויפה. ניתן ללטש באמצעות מים ומכונת ליטוש, וניתן ללטש ללא מים כלל בעזרת מכונות חדישות וציוד משוכלל. ליטוש בעזרת מים עלול להזיק לאבן בטווח הקצר וכן בטווח הארוך, מה שאין כן בלטוש יבש, האבן לא נפגעת כלל כתוצאה מפעולת הליטוש.
  5. לאחר ביצוע כל שלבי הליטוש בצורה משביעת רצון, ניתן למרוח שכבת הגנה למשטח (בדרך כלל מורחים חומר איטום הנקרא בשם "סילר").

 

תחזוקת הרצפה לאחר הליטוש

 

רצפה שעברה תהליך של ליטוש, גם אם זהו ליטוש אבן בלי מים, רגישה ביותר לחומרי ניקוי חומציים או כימיקלים שונים. וודאו שאת הרצפה שלכם תשטפו אך ורק עם חומרי ניקוי עדינים כגון - מי סבון או שמפו לרצפות. חומרי ניקוי אחרים עשויים לפגום משמעותית במראה האבן.

 

ללטש עם "מור ליטושים"

 

למקצועיות העבודה של חברת "מור ליטושים" אין מתחרים. בין אם זה משטח של אבן או שיש או עץ, ליטוש "יבש" או "רטוב", אתם יכולים להיות רגועים שאנו בקיאים בכל שלבי העבודה מההתחלה ועד לסוף הטוב. עבודת הליטוש הינה עבודה מורכבת ומסובכת עד מאוד המכילה שלבים רבים שעל כולם להיעשות לפי סדר ובדייקנות רבה. אנשי המקצוע שלנו יודעים להתאים את סוג האבן שלכם לסוג הליטוש המתאים לה ביותר, והעבודה נעשית במקצועיות רבה ללא שריטות ופגעים ברצפות. אנחנו ב"מור ליטושים" נושאים עמנו וותק של כ- 17 שנים, עם ניסיון במגוון עבודות ליטוש, ומגובים במאות לקוחות מרוצים ומודים על הטיפולים שביצענו בשבילם. ניתן לקרוא את הטיפים של מור בקישור הבא.

בחירה ב"מור ליטושים" היא בחירה שאי אפשר להתחרט עליה.

"מור ליטושים". לעבוד רק עם המקצוענים!


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש