השכרת רכב באילת

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 30/9/2016 15:42 ● ערב ערב 2777
בשנים האחרונות כל פעם שהתכוונתי לרדת לאילת במטרה לטייל באזור, מצאתי את עצמי עולה על טיסה, לוקח מונית למלון עושה סיבובים קטנים באזור וחוזר הביתה. השנה החלטתי לעשות משהו קצת שונה.
השכרת רכב באילת

 

בואו לאילת!!

מאחר והרכב שלי הינו מודל 2003 ואין סיכוי, גם לא בחלומות הכי וורודים שלי, שהוא ישרוד את הנסיעה – החלטתי לקחת רכב מאחת מחברות השכרת רכב בישראל. צירפתי אלי את חברתי שתחיה, ועוד זוג חברים וביחד ירדנו לאילת בדרך המסורתית. את הדרך הלוך החלטנו לעשות דרך ים המלח, וכך מצאנו את עצמנו על כביש 1 חולפים על פני ירושלים לכיוון הירידות של ים המלח. לכל אורך הדרך נגלו לעינינו נוף מדברי מרהיב ביופיו וים המלח נגלה אלינו במלוא הדרו. לאחר טבילה קצרה ומרעננת באחד מן החופים הפתוחים – המשכנו בדרכנו דרומה לכיוון פארק תמנע. בפארק עצמו טילנו באחד מ-20 המסלולים שיש לו להציע, אכלנו ארוחת צהריים מפנקת ומשם הגענו לאילת.

 

מי אמר שאין מה לעשות פה?!

 

בניגוד לפעמים האחרונות שהייתי בעיר, שהייתי חסר אמצי תחבורה (למעט תחבורה ציבורית ומוניות) הפעם הגעתי עם רכב והחלטתי שמלבד בטן גב אני הולך לחוות את אילת כפי שלא הכרתי מעולם. לאלו מכם שוויתרו על הרכב מומלץ לשכור רכב באילת עצמה – וכך לגלות את המקומות הנסתרים שבה – אלו שלא נמצאים במרכז העיר וליד המלונות וכאלה שצריך טיפה להתאמץ בכדי להגיע אליהם. ברוב הפעמים הם גם שווים את הטרחה.

האטרקציה הראשונה אותה ניסינו הייתה פארק האתגרים הנמצא ליד שמורת שחורת. הפארק ברובו מקורה והוא מכיל אינספור פעילויות ואתגרים המתאימים גם לילדים הגדולים שבינינו. הפארק מכיל קירות טיפוס, פיינטבול, אומגה, מסלול קרטינג!!! ומקפצות ועוד מלא דברים מגניבים.

האטרקציה המרכזית שלמעשה בשבילה הגענו הייתה צניחה חופשית במועדון הצניחה יחסית חדש בעיר. הצניחה הייתה מרהיבה ומפעימה. אחרי שעבר ההלם של הקפיצה החוצה מהמטוס נגלה לנו נוף מדהים של סיני, בקעת, הירח, ואדי רם ואפילו פטרה. את היום האחרון הקדשנו לצלילה ביום האדום ולשם כך הדרמנו כמעט עד קצת אחרי מלון אורכידאה לכפר הצוללים אחד ממועדוני הצלילה הוותיקים בעיר. להבדיל מחוויית הצניחה – צלילה חופשית מרגיעה את הנשמה תוך כדי גילוי עולם מימי קסום ומופלא.

את היום האחרון פתחנו בעצלתיים במלון ובכמה קניות פטורות ממע"מ ולקראת אמצע היום יצאנו לדרך. כ- 150 ק"מ מאילת עצרנו בעין יהב, שם, בבקתה לבנה וקסומה עצרנו לקבלת עיסוי מפנק ומרגיע ולאחריו ארוחת סיכום לטיול מלא חוויות שיישאר אתנו לעוד הרבה שנים.

 

כמה טיפים לאלו מכם אשר מתכוונים לעשות טיול עם רכב לאילת:

 

  1. בדקו את הגלגל הרזרבי במכונית האם הוא נמצא והוא תקין ומלא באוויר? לבדיקות אלו ניתן להוסיף בדיקות שמן ומים (לא רוצים שהרכב יתחמם ויתקע בדרך, נכון?!) אפילו שהשתמשתי ברכב מהשכרה בדקתי את כל הנ"ל ואפילו הגדלתי לעשות ומילאתי אוויר בגלגלים, סתם בכדי ללכת על הצד הבטוח ביותר.

 

  1. לכל אדם במכונית חובה שיהיה לפחות ליטר מים לדרך. חם בדרום והאזור אינו משופע תחנות בהן ניתן לעצור ולהתרענן ועל כן מומלץ לנקוט במשנה זהירות בכל הנוגע למים.
     
  2. מפה! לא כזו לפיקניק ואחת שהיא לא נמצאת במכשיר הפלאפון שלכם. מפה אמיתית כמו זאת מהניווטים בצבא.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש