דייס בוטיק – מלון קיסר

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 12/8/2016 13:43 ● ערב ערב 2771
'דייס בוטיק' מביא לכן ביגוד והנעלה מיוחדים שלא תמצאו באף מקום אחר = ולתושבות אילת –20% הנחה
דייס בוטיק – מלון קיסר

 

|video|https://youtu.be/erey-3DGjqo|svideo|

הסטיגמה הרווחת על מחירי יוקרה בחנויות בוטיק במלונות לא תופסת במקרה של 'דייס בוטיק'. פשוט כיף להיכנס למלון 'קיסר-פרימייר' ולהגיע לבוטיק המיוחד – 'דייס בוטיק' המציע בגדי נשים מיוחדים במינם וגם נעליים אורתופדיות במחירים נוחים לכל כיס.

היו אלה יעקב קאמקר ואשתו דיאנה, אנשים מדהימים ולבביים, תושבי אילת מזה 23 שנה, שהביאו את הבשורה למלון 'קיסר- פרימייר' לפני יותר משנתיים כאשר פתחו את חנות הבוטיק 'דייס בוטיק', על שמה של דיאנה, חנות מקסימה ומסודרת, באווירה נעימה שכיף להיכנס אליה ולהנות מהצבעוניות ומהייחוד של הפריטים במקום.

בחנות תוכלו למצוא בגדים מיוחדים במידות שונות (וגם במידות גדולות): חולצות, טוניקות, שמלות, מכנסיים ליום יום וגם לערב (מתאים גם למגזר הדתי). פריטים נוספים מקסימים שתמצאו בבוטיק הם כפתנים באיכות מאוד גבוהה שדיאנה מייבאת במיוחד מהודו. כל כפתן נתפר ידנית ועל כן אין אחד דומה למשנהו, בשילובי צבעים מהממים על בדים כמו כותנה ושיפון, ואפשר ללבוש אותם עם גופייה עדינה מתחת יחד עם ג'ינס וטייץ וגם ככפתן. כמו כן, תוכלו למצוא כאן גם שמלות וחולצות מיוחדות שיובאו מאיטליה מבדים נעימים וקלילים. ואם דיברנו על מידות גדולות – תוכלו למצוא כאן פריטים של חברת 'קליפ קלאפ' – המתמחה במידות גדולות.

בנוסף, תוכלו למצוא בחנות תיקים, שבחלקם עשויים קנבס ונעליים נוחות אורתופדיות איכותיות של חברת 'אקספלור' וכן תחתונים.

"הלקוחות שלנו מאוד אוהבות את הסחורה והדברים החדשים שאנחנו מביאים והן תמיד חוזרות, גם לקוחות אילתיות, ומעבירות את הבשורה הלאה", אומרת דיאנה.

המחירים סבירים ביותר, כאשר הפריט הזול ביותר בחנות יעלה לכם רק 50 ₪. תוכלו למצוא כאן גם מבצעים, ולתושבות אילת –20% הנחה.

הסחורה מתחדשת כאן כל הזמן, ובשבוע הבא תוכלו כבר למצוא פריטים חדשים ומעניינים, שווה לבוא ולהתרשם.

דייס בוטיק, מלון קיסר-פרימייר, החוף הצפוני – ת.ד. 888, שעות פתיחה – א-ה 09:00-13:00, 16:00-19:00, יום שישי 09:00-15:00. טלפון: 050-7189128.

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש