ניתוח הגדלת חזה: כל החידושים

מאת: או-מד מדיקל ● 12/7/2016 12:01 ● ערב ערב 2766
בישראל, עוברות אלפי נשים מדי שנה הליכים קוסמטיים לשינוי מראה החזה והשדיים.
ניתוח הגדלת חזה: כל החידושים

ניתוח הגדלת חזה (הניתוח האסתטי הנפוץ ביותר בעולם - עם מעל מליון מנותחות בכל שנה!), ניתוח להקטנת החזה, וניתוח להרמת חזה ועיצובו - כל אלה מקנים מראה חדש ומאפשר דימוי עצמי מאוזן ושמח יותר עבור נשים החל מגיל הבגרות.

הניתוח להגדלת החזה עושה שימוש בשתלים, המוחדרים אל רקמת השד דרך חתכים קטנים באזור התחתון שלו. במהלך השנים, חלו שינויים וחידושים רבים גם באופן הביצוע של הניתוח להגדלת חזה, וגם בעזרים הטכניים המשמשים את המנתח ובשתלים עצמם. מה התחדש, ומדוע ניתוח להגדלת חזה הוא בטוח היום יותר מאי פעם? על כך, במאמר שלפניכם.

150 שנים עברו - והשינויים בניתוח הגדלת חזה עצומים

השנה, חוגגים ברחבי העולם 150 שנים לניתוח הפלסטי הראשון להגדלת חזה. הניתוח הראשון להגדלת חזה נעשה באמצעות הזרקה של שומן מאזור הישבן אל השדיים, ונחשב אז להצלחה מסחררת. מאותו היום ועד ימינו אנו, מיליוני נשים ברחבי העולם חולמות על הניתוח שלהן להגדלת החזה (וחלק גדול גם מגשימות את החלום). מאז ועד היום, נוסו עשרות שיטות וטכניקות להגדלת החזה, כולל שימוש בגולות זכוכית ובחומרים קשים אחרים, שימוש בשתלים של סיליקון ואז הגבלה על השימוש בשתלי סיליקון מסיבות בריאותיות על ידי ה FDA והיתר מחודש לשימוש בהם כשש שנים לאחר מכן.

בחירת השתלים בניתוח להגדלת החזה - המילה האחרונה בתחום

כיום, החומר המומלץ לשתלים בניתוח הגדלת חזה הינו סיליקון קל. מדובר בשתלים שמשקלם קל יחסית והמרקם שלהם מחקה בצורה אמיתית את המרקם הטבעי של השד. השתלים המיוצרים היום הם עמידים, קלים וגמישים, ומשווים מראה טבעי לשד.

השתלים מגיעים בשתי צורות: צורה עגולה (שהיא זולה יותר) וצורה ארגונומית (צורת טיפה). המנותחת היא זו שבוחרת את צורת השתלים ומידתם.

מעניין לציין, שבניגוד לניתוחים להגדלת החזה שנערכו לפני עשר שנים ויותר, בניתוחים היום מרבית הנשים בוחרות בשתלים בגודל קטן יותר, המספק מראה סופי טבעי יותר.

טכניקת הניתוח - עדיין תלויה במבנה השד ובתוצאות הרצויות

בעבר, נוסו טכניקות רבות של חיתוך העור והחדרה של השתלים להשגת מראה טבעי ונוחות מרבית. נוסו טכניקות של ביצוע חיתוך במעלה השד ואפילו באזור בית השחי, כמו גם חיתוך מסביב לעטרת השד או מתחת לשד. החיתוך המקובל כיום, במידת האפשר, הוא חיתוך בגודל מינימאלי בקפל שנמצא מתחת לשד, בצורה שאינה פוגעת באסתטיקה של השד, כך שלא נותרות כלל צלקות נראות לעין לאחר ההחלמה.

בשורה התחתונה, זה עניין של התאמה בין מנתח למנותחת

ניתוחים להגדלת חזה נחשבים כיום ניתוחים אסתטיים בטוחים המעניקים תוצאות טובות לטווח ארוך. הבחירה ברופא המנתח תגזור את אופן ביצוע הניתוח ואת האפשרויות של שתלים לבחירה (גודל, צורה, וחומרים) על ידי המנותחת.

הבחירה במנתח מנוסה, מקצועי ואיכותי, תבטיח שייעשה שימוש בטכניקות החדשניות ביותר ובשתלים המתאימים ביותר, להצלחה מירבית של הניתוח להגדלת חזה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש