מומחים לרכישת דירה להשקעה: פרמטרים עיקריים להפחתת סיכונים בהשקעות נדל"ן

מאת: או-מד מדיקל ● 10/7/2016 09:15 ● ערב ערב 2766
בישראל של שנת 2016 רכישת דירה היא עסק די מורכב. עם זאת, ישנם אנשים שהתנהלותם הכלכלית מאפשרת להם רכישת דירה נוספת שמשמת להשקעה מצוינת וכמובן יכולה להוות בסיס כלכלי עבור ילדיהם בעתיד. רכישת דירה להשקעה כרוכה בלא מעט סיכונים ומכשולים ולכן יש לבדוק היטב את השטח טרם ההחלטה החשובה. ישנם פרמטרים עיקריים להפחתת הסיכונים ואם אכן הולכים צעד אחר צעד אחרי הרשימה בהחלט ניתן להרגיש ביטחון רב יותר ולהפחית משמעותית את החשש בעת הרכישה.
מומחים לרכישת דירה להשקעה: פרמטרים עיקריים להפחתת סיכונים בהשקעות נדל''ן

דירה להשקעה עם חברת iintoo זו הדרך הטובה ביותר להרגיש שאתם במסלול הנכון ולא תמיד מה שנראה יקר ונוצץ תחילה אכן יענה על ציפיותיכם. בכל הקשור לדירה להשקעה מומלץ מאוד לבחור בחברה עם ניסיון שכבר ראתה מקרה אחד או שניים בעבר ולא להסתמך על חברות חדשות וחסרות ניסיון או על המזל.

 

אז מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים דירה להשקעה

כמו שבוחרים את דירת המגורים שלכם, גם כאשר אתם בוחרים דירה להשקעה יש לקחת בחשבון את כל המרכיבים כדי לדעת שעשיתם עסקה אטרקטיבית ומשתלמת. ראשית, מומלץ לבחור בדירה שמתאימה בגודלה לאזור או לעיר שבה החלטתם. למשל דירת 6 חדשים בעיירת פיתוח כנראה תהיה פחות מבוקשת מדירת שלושה חדרים, הדבר הראשון הוא להתאים את גודל ואיכות הדירה לאזור שבו אתם נמצאים. שנית, מומלץ לבחור דירה באזור מתפתח שבעתיד תניב פירות, כלומר לראות את האופק ולהבין שהדירה לא נשארת אצלכם לשנה או שנתיים אלא להרבה מאוד שנים. שלישית, קירבה לים, למוסד לימודי או לפארקים ומרכזי תרבות תמיד עדיפה על פני אזור מבודד שלא רואים בו את האפשרות לפתח את המקום. דבר רביעי ואולי אחרון זה לבחור את חברת ההשקעות האמינה והטובה ביותר שתציב בפניכם את כל הסיכונים וכל היתרונות בדירה שאתם בוחרים. מטבע הדברים, הניסיון שלכם בתחום הוא מופחת ולכן חברת השקעות מצוינת תוביל אתכם להצלחה עם הניסיון המוכח שלה. דירה להשקעה עם חברת iintoo  זו הדרך שלכם להיות בטוחים שהחלטתם נכון ולהרוויח לא מעט כסף בכל חודש בנוסף לעבודתם.

 

דירה להשקעה – כסף קל? לא בדיוק

דירה להשקעה אומנם לא מצריכה מכם לקום מוקדם בכל בוקר ולחזור מאוחר בערב אבל מי שחושב שדירה להשקעה זה כסף קל טועה ומטעה. אם מצבכם הכלכלי מאפשר לכם דירה להשקעה אתם בהחלט יכולים למנף את הסיטואציה לטובתכם אבל חשוב להבין שמדובר בהשקעה לא מבוטלת וכמובן בחירת דיירים שמתאימים לתפיסתכם במידה ואתם מחליטים להשכיר את הדירה בכל חודש. אז נכון, לא מדובר בעבודת פרך אבל כן חשוב להיות עם היד על הדופק כל הזמן, אחרת הנכס יאבד את ערכו ואתם עלולים להפסיד סכומי כסף גבוהים ולא מבוטלים.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש