איך בוחרים מקום לאירוע בשרון?

מאת: או-מד מדיקל ● 6/7/2016 13:25 ● ערב ערב 2765
לצד תחושת השמחה הגדולה המלווה אתכם בעקבות האירוע הקרב שלכם, הרי שיש לכם לא מעט עבודה עד ליום האירוע. גם כשמדובר באירוע פרטי וגם כשמדובר באירוע עסקי, הדבר הראשון שעושים הוא לחפש מתחם ראוי לקיום האירוע. לאחר שהחלטתם כי איזור השרון הוא האיזור החביב עליכם, הרי שעשיתם לא מעט. כעת, רגע לפני שאתם יוצאים לדרך במטרה לסגור עם מתחם אירועים, מוגשים לכם ארבעה טיפים שעתידים לסייע לכם משמעותית בדרך אל בחירת המתחם המושלם. עקבו אחר הטיפים, וגלו בעצמכם כמה קל למצוא את המתחם שיארח את האירוע שלכם.
איך בוחרים מקום לאירוע בשרון?

המאמר מוגש באדיבות: סולי סולה – מקום לאירועים קטנים בשרון

 

1.נסו לדמיין את האירוע שלכם במתחם

הדבר הראשון שכדאי להעניק לו תשומת לב הוא ביחס לתחושות הבטן שלכם. לא בכדי המון אנשים מעידים כי בעת שהם הגיעו אל מתחם האירועים, הם מיד ידעו שזה זה. התחושה שתקבלו עתידה להשפיע על החחלטה שלכם, והיא נובעת בין היתר מהאווירה השוררת במקום ומקבלת הפנים שתוענק לכם על ידי הצוות. באיזור השרון ישנם מתחמים מרהיבים, כך שמחכה לכם מסע שבסופו תצטרכו להכריע איזה מתחם יארח את האירוע שלכם. 

 

2.קורלציה בין כמות המוזמנים וגודל המתחם

מוצאים קצת קושי להחליט באיזה מתחם לבחור? אחד מאמצעי הסינון הפשוטים ביותר שיכולים להקל עליכם את מלאכת בחירת מתחם האירועים, היא להבין אם כמות האורחים שלכם מתאימה לגודל המתחם. לבטח תשימו לב כי ישנם מקומות המאפשרים אירוח של כמות אורחים מסויימת, אך בפועל אתם מבקשים לארח יותר אורחים, ואז המקום כבר לא רלוונטי. בעת שאתם מחפשים מקום העורך אירועים קטנים בשרון, הרי שלא תהיה לכם כל בעיה. לרוב פרמטר זה יוצר בעיה בעת שמדובר באירועים גדולים המנסים לחבור למתחם קטן.

 

3.האם הקייטרינג כשר?

האוכל הינו מרכיב משמעותי וחשוב באירוע שלכם. על מנת להשביע את רצונם של כל האורחים שלכם, חשוב מאד לוודא כי הקייטרינג הפועל במקום הינו קייטרינג כשר. לא תרצו להגיע למצב בו אתם מארחים את האורחים שלכם באירוע המגיש מזון ללא תעודת כשרות, בזמן שיש לכם אורחים הצורכים רק מזון כשר.

 

4.האם כך נראה המתחם שחלמתם עליו?

כאשר מדובר על חגיגת אירועים, למרבית האנשים כבר יש חזון זמן רב ביחס לאירוע ואיך הוא אמור להראות. כך קורה שכבר עושים חיפוש זמן רב לפני האירוע לגבי מתחמים אפשריים ושאר הספקים. בעת שהגעתם לראות מספר מקומות, הרי שהגעתם אליהם משום שכבר התעניינתם מראש בשירות שלהם ובאפשרות כי תערכו את האירוע איתם. חיפשתם מקום לאירועים קטנים בשרון ולבסוף הגעתם לפגישת היכרות? נסו להבין האם מה שאתם רואים לפניכם הולם את מה שחלמתם עליו תמיד. המון פעמים תגלו כי מה שאתם רואים לפניכם אכן הולם את החלום שלכם, ולעתים אפילו תתפלאו כי המציאות פוטוגנית בהרבה יותר.

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש