גרסיניה קמבוג'יה להרזיה – על מה מדובר?

מאת: או-מד מדיקל ● 6/7/2016 12:33 ● ערב ערב 2765
הרבה מדובר בשנים האחרונות על הגרסיניה קמבוג'יה שעוזר להרזיה ומחקרים רבים מאשרים את הטענה הזאת. מה הוא אם כך הגרסיניה ולמה הוא באמת טוב למי שמחפש דרך טבעית להרזות? הגרסיניה קמבוג'יה הוא צמח הגדל במזרח אסיה בעיקר במדינות אינדונזיה והודו וצורת הפרי שלו היא מעין דלעת קטנה וצהובה. לצמח יש סגולות מרפא רבים והוא ידוע לעולם  המערבי רק בשנים האחרונות. אחרי מחקרים שונים שנעשו לגבי יכולת הצמח לגרום להרזיה אצל אנשים הוחלט לשווק את הגרסיניה לציבור הרחב והתוצאות היו טובות ומהירות.
גרסיניה קמבוג'יה להרזיה – על מה מדובר?

מחקרים שעשו עם הגרסיניה קמבוג'יה

במחקרים שנעשו בארה"ב והתפרסמו בכלי התקשורת השונים ובמגזיני בריאות, אכן הוכח כי גרסיניה קמבוג'יה יכולה לעזור בהרזיה והורדה במשקל. בניסוי שעשו השתתפו  מעל 150 אנשים שנטלו כדורי  גרסיניה קמבוג'יה  וכמות דומה של אנשים שלקחו כדורי דמה של הגרסיניה. המחקר הראה כי לאחר 12 שבועות הקבוצה שלקחה את הגרסיניה קמבוג'יה המקורי איבדה בממוצע 10 אחוז ממשקל גופם כלומר אם בן אדם שקל 80 קילו בעזרת הכדורים הוא ירד 8 קילו. נתון זה מדהים לכול הדעות ובהתחשב בעובדה ששיגרת החיים לא השתנתה אצל אותו אדם נחקר והוא לא נזקק לפעילות של כושר אינטנסיבי זה בהחלט הישג לצמח ולחברה המשווקת.

מה הוא הגורם להרזיה

המרכיב העיקרי והחשוב ביותר בגרסיניה הוא החומצה המיוחדת שיש בו. חומצה זו נקראת בלעז HCA ובעברית הידרוקסי-ציטרית. חמוצה זאת משפיע על הגוף בצורות שונות וגורמת להרזיה ולדיכוי התיאבון אצל אנשים בעלי נטייה למתוקים לדוגמה. הHCA  ידוע גם ביכולתו להשפיע על חילוף החומרים בגוף בצורה יעילה ומבוקרת תוך שהוא גורם לפירוק מהיר של פחמימות, סוכרים  ושומנים ואף מונע הצטברות תאי שומן. בנוסף עוזרת החומצה  בהפחתת רמות כולסטרול גבוהות, דבר שקיים אצל אלה הסובלים ממשקל עודף. עוד תכונה שיש ל-htc היא האנרגיה שהיא נותנת לאדם שלוקח אותה. במרבית כדורי ההרזיה יש אפקט של דיכוי האנרגיה אך בצמח הגרסיניה קמבוג'יה זה הפוך, מה שייתן לכם תחושה רעננה וחיונית לרוב היום.

כמה עולה הגרסיניה קמבוג'יה

חשוב לקנות את המוצר ממקום מורשה ולראות שהוא אכן מקורי באישור משרד הבריאות. המחירים נעים בין 100 ל -200  ש"ח ברוב המקומות יש מדי פעם מבצעים על קנייה של יותר מבקבוק אחד. הגרסיניה קמבוג'יה מגיע בכמוסות ויש לקחת אותם לפי הוראות יצרן. למי שיש מחלות מסוימות או רגישות לדברים מסוימים יש להתייעץ לפני הקנייה ולבדוק האם זה מתאים לו.

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש