מהיום אימרו- פתרונות מים זה R.G

מאת: אביבה דקל ● 9/5/2016 16:23 ● מה נשמע 443
לרודי גרין, בהווה בעל חברת R.G, נמאס לשלם מחיר לא הגיוני בעבור מכשירי מים ביתיים או סננים= והוא  עשה מעשה- למד את התחום ופתח באילת את R.G, העסק שמציע לעזור לכם לפתור כל בעיה של מים בבית או בעסק במחירים הזולים באילת. באחריות
מהיום אימרו- פתרונות מים זה R.G

לרודי גרין, יליד אילת, נשוי ואב לשתי בנות, נמאסו המחירים מרקיעי השמיים של מתקני המים הביתיים או הסננים. הוא החליט לא רק לקטר, אלא גם לפתור את הבעיה כמיטב יכולתו. שלוש שנים עבד, למד והתמקצע בתחום פתרונות המים, וכשהרגיש שהוא יודע כל מה שצריך לדעת בנושא, הוא פתח לפני כשמונה חודשים את R.G.  - חברה המציעה ללקוחותיה בכל הארץ ובאילת, מבחר גדול של מכשירים תוצרת איטליה וישראל של החברות המובילות בשוק. המטרה שהוא שם לעצמו- למכור את המוצרים ללקוחותיו במחירים הגיוניים.

 

מי לא רוצה מכונת בירה בבית?


בעסק שלו מספק רודי לתושבי אילת וללקוחות בכל הארץ, מוצרים כמו: קולרים, משקורים, משקורי סודה, מכונות בירה, מכונות קרח בגדלים שונים, בהתאם לדרישת הלקוח, וגם מערכות סינון מכל הסוגים ובכל השיטות - אוסמוזה הפוכה, מרככי מים ופילטרים, שיעזרו  לטהר את המים.
לחברת R.G. בלעדיות בישראל על מכשיר מיניבר ביתי, לא גדול, שמספק בירה, סודה, מים קרים וחמים. לא התבלבלתם, גם בירה, והכל במכשיר אחד. המכשיר הוא מתוצרת איטליה של חברת 'סודה סטרים פרופשיונל' העולמית, הידועה בטיבם המעולה של המוצריה. המכשיר אינו תופש מקום רב והוא עובד בטכנולוגיה של בנק- קרח, כמו המשקורים, והוא קל ונוח לשימוש.
חברת R.G. אחראית למכשירים שהיא מוכרת, ונותנת שירות מצוין בכל מקרה של תקלה. על כל מכשיר שנרכש בחברה, מקבל הלקוח אחריות לשנה, ללא תשלום, בהתאם לאחריות היצרן, ויש אפשרות להגדיל את תקופת האחריות והשירות של החברה במסלולים שונים - לשנה נוספת, שנתיים וגם יותר - תמורת תשלום.

 

זול ואמין


החברה מעסיקה צוות התקנה, צוות תיקונים (חברת 'גלובו') וצוות מכירות, ובמשך שלוש השנים בהן היא קיימת, הצליחה לרכוש לעצמה שם מצוין בקרב הלקוחות שנהנו ועדיין נהנים משירותיה. בין הלקוחות של R.G. לקוחות פרטיים רבים וגם לקוחות מוסדיים כמו בתי מלון, בתי ספר, גני ילדים, מסעדות רבות ועוד.
"אצלי המוצר עובר מהיבואן לצרכן, ללא מתווכים", מסביר רודי. "המחזור הגדול של המכירות בעסק, מאפשר לי להוריד מחירים. אני מוכר את המוצרים במחיר הזול ביותר, באחריות. בעתיד הקרוב אני מתכוון לייבא בעצמי את המוצרים שאני מוכר, על מנת לאפשר לי להוזיל עוד יותר מחירים ולהיות החברה המוכרת את המוצרים האיכותיים ביותר במחירים הזולים ביותר בשוק."
בנוסף לאיכות המעולה של המוצרים, לשירות המצוין ולמחירים השווים לכל נפש, מקיימת חברת R.G.  מדי חודש הגרלה בין לקוחותיה, כשאחד מהם זוכה במוצר יוקרתי כגון מינבר, מכונת קפה, מערכת סינון, קפסולות למכונת קפה ועוד – בכל הגרלה מוצר אחר.
אז אם תהיתם על איזה פתרון מים ללכת, מומלץ לכם לפנות לרודי. לו כבר יש לא מעט פתרונות משתלמים עבורכם.

 


 
 

ליצירת קשר  054-2625848   ובמייל jroudi@gmail.com

 
חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש