מהן טיסות ברגע האחרון

מאת: או-מד מדיקל ● 13/9/2015 16:07 ● ערב ערב 2065
אם אתם מהאנשים שלא חשוב להם לקבוע מראש את היעד אליו אתם רוצים לטוס ולא מפריע לכם לא לתכנן מסלול טיול מבעוד מועד, אזי טיסות ברגע האחרון נועדו בשבילכם. כל מה שאתם צריכים בשביל לרכוש כרטיסי טיסה ברגע האחרון|, זה לעקוב אחרי מה שחברות התעופה מציעות, ולהיות מוכנים מהיום להיום או מהיום למחר לנופש קצר.
מהן טיסות ברגע האחרון

הרעיון של טיסות ברגע האחרון, הוא לא רעיון חדש, אך בשנים האחרונות בזכות האינטרנט הוא הפך הרבה יותר מקובל ונוח. הרעיון הוא מאוד פשוט, חברות תעופה אשר נשארות עם מקומות פנויים בטיסות, קרי כרטיסים שהם לא הצליחו למכור, מעדיפות למכור כרטיסים ברגע האחרון במחיר מוזל בשביל שלא יישארו עם מטוסים לא מלאים. מבחינתן, אם הן לא מכרו את כל המושבים במטוס הן הפסידו לכן עדיף להן למכור כרטיסים מוזלים מאשר לא למכור בלבד.
בדרך כלל מדובר על כרטיסים ברגע האחרון לאירופה ופחות ליעדים רחוקים, שם נהוג למלא טיסות מראש, אך מי שמחפש טוב יכול למצוא גם כרטיסי טיסה ברגע האחרון ליעדים פופולאריים בארה"ב כמו ניו יורק ולוס אנג'לס.
מחפשים כרטיס טיסה ברגע האחרון? מקומות שתוכלו למצוא אותו
בשביל למצוא כרטיס טיסה ברגע האחרון, עומדות בפניכם 4 אופציות עיקריות:
האופציה הראשונה היא לפנות לסוכן הנסיעות שלכם ולברר אם יש לו כרטיסים לרגע האחרון. הסוכן יוכל להציע לכם כרטיסים ליעדים בהם לא נמכרו כל המושבים. קחו בחשבון שתצטרכו לשלם עמלת סוכן שתייקר את הטיסה וכן הסוכן לא יודע על כל הטיסות ולכן ההיצע שהוא יציע לכם לא יהיה גדול בהכרח.
האופציה השנייה, מציאת מקום דרך אתרי אינטרנט. היתרון בחיפוש ברשת זו האפשרות לחפש באתרים שונים ולהגיע לחברות תעופה קטנות יותר וכך להרחיב את היצע היעדים שעומד בפניכם. את הרכישה לכרטיס תוכלו לבצע דרך האתר.
האופציה השלישית, פנייה ישירה לחברות תעופה או חיפוש באתרים שלהם, החיסרון הוא שהיצע הטיסות יהיה רק ליעדים אליהם החברה הטסה.
האופציה הרביעית, פנייה לסוכנויות ספציפיות שמוכרות טיסות ברגע האחרון. סוכנויות כאלה פעילות גם באינטרנט וגם באופן פיזי, למשל הדקה ה-90.
לפני שאתם מחליטים לקחת טיסה ברגע האחרון, תזכרו שעליכם גם לחפש בית מלון בו תוכלו לשהות, את ההזמנות לבית המלון ניתן לבצע דרך אתרי אינטרנט שונים, למשל Booking, וכן עליכם להכין תיק לנסיעה, לקחת ימי חופש מהעבודה ואם יש לכם כלב או חתול, לדאוג שמישהו ישמור עליו.


תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש