צילומי ניו בורן- גימיק או חוויה בלתי נשכחת?

מאת: או-מד מדיקל ● 27/8/2015 17:01 ● ערב ערב 2065
בשעה טובה ומוצלחת המשפחה התרחבה ותינוק חדש הצטרף לבית. אחרי תשעה חודשי הריון התינוק נולד, ולבטח גם אתם מצלמים אותו מכל הכיוונים, והנכם שמחים ונרגשים.
צילומי ניו בורן- גימיק או חוויה בלתי נשכחת?

עם זאת, כדי ליהנות מחוויה מרגשת וייחודית, ומאלבום תמונות מקורי באיכות גבוהה, כדאי לפנות לסטודיו מקצועי לצילום על מנת לזכות במזכרת קסומה מימיו הראשונים של התינוק. צילומי ניו בורן מהווים חוויה מהנה ובלתי נשכחת להורים, ולמרות שיש הטוענים כי מדובר בגימיק, כיוון שניתן לצלם לבד את התינוק, כדאי להביט בגלריית התמונות של צלמת מקצועית המתמחה בתחום זה, על מנת להבין את הבדלי האיכויות והקומפוזיציות בין צילום רגיל לצילום מקצועי ואמנותי.

טרנד מלהיב שהחל בארה"ב


הטרנד החדש של צילומי ניו בורן (New Born) החל בארה"ב לפני מספר שנים על ידי הצלמת המוכשרת אן גדס, הצלמת התפרסמה בזכות התמונות המרהיבות של תינוקות שרק נולדו, ותוך זמן קצר הגיע הטרנד החדש גם לישראל וכבש את לב ההורים. ראוי לציין כי מומלץ לצלם את התינוק קרוב ככל האפשר ללידה, לרוב עד גיל שבועיים, כאשר את הבנים ניתן לצלם לפני הברית או כמה ימים אחריה. הצילום מתבצע לרוב בסטודיו של הצלם, אך ניתן לבצעו גם בבית המשפחה. במהלך יום הצילומים שנמשך בין שעה לשעתיים, לעתים מעט יותר בגלל הצורך להאכיל ולחתל את התינוק ולהרדימו מחדש, מצלמים את התינוק הרך יחד עם הוריו, ובמידה ויש לו אחים גדולים ניתן לשלבם בצילומים המרהיבים. לאחר שהתינוק שקע בשינה מצלמים אותו בעודו עירום או לבוש עם בגדים מיוחדים, בתוך או מעל אביזרים שונים כמו סלסלת קש עם שמיכה, עגלת ילדים מעוצבת, על שמיכה פרוותית בגוון עז, על שריגים צבעוניים וייחודיים וכיוצא בזה.

גימיק או טרנד?


אם אתם חושבים כי צילומי ניו בורן הם גימיק חולף כדאי לכם לדעת כי מדובר בטרנד אמנם חדש יחסית, אך הוא אינו עומד לחלוף מהעולם בקלות. יש לכך מספר סיבות, בראשן איכות הצילום שרק צלם מקצועי יכול לספק, חוויית הצילום המרגשת להורים ולאחיו הגדולים של התינוק, והמזכרת המרגשת לכל החיים תודות לזוויות הצילום האמנותיות של הצלם המוכשר, שלוכד את הרגעים הקסומים בזכות כשרונו הרב, והציוד המקצועי שברשותו.

מלאכת מחשבת מאתגרת


צילום תינוקות שרק נולדו מהווה אתגר לכל צלם ומדובר במלאכת מחשבת מורכבת וייחודית. אמנם תינוקות עד גיל חודש ישנים רוב הזמן ולכן הם רגועים, אך כדי ללכוד אותם מבעד לעדשה נדרש כשרון רב וציוד מקצועי. אחרי הלידה עורו של התינוק רפוי ומקומט, סימנים החולפים תוך כשבועיים מרגע הלידה. בתקופה זו התינוק ישן לרוב שינה עמוקה ולכן ניתן להניחו בפוזיציות מקוריות ומרהיבות על מנת לצלם אותו מבלי להפריע לשנתו.
לסיכום, צילום תינוקות עד גיל שבועיים אינו גימיק אלא חוויה מהנה להורים ומזכרת מרגשת לכל החיים.
למידע נוסף בנושא צילומי ניו בורן היכנסו ל- Photofairy.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש