מאיר הפקות ואירועים

מאת: אביבה דקל ● 19/8/2015 12:14 ● ערב ערב 2720
צלום: מן האלבום הפרטי לגרפיקה להוציא תמונות מהפייסבוק ,מאיר נרקיס" תמונה של מאיר כמו במודעה ותמונה של המקום.
מאיר הפקות ואירועים

מאיר שקרוב (34) בוגר אוהל שם, הוא אמנם תושב חדש באילת, אבל ותיק ובעל ניסיון רב בתחום הפקת האירועים. מאיר מארגן אירועים מזה עשרים שנה ברמת גן בה גדל. בגוש דן והסביבה הוא מוכר מאד והוא מחזיק בידע רב בכל הנוגע לארגון אירועים – זה כולל קשרים עם אמנים רבים ומוכרים, אנשי תקשורת ובעלי עסקים, בתי מלון, אולמות אירועים ואנשים פרטיים. למאיר ידע וניסיון רבים כל מה שיש לדעת על מנת לארגן אירוע מושלם והוא ידע להתאים את האירוע הנכון, בתקציב המתאים, עבור כל בעלי שמחה באשר הם. אירוע שמאיר מארגן הוא אירוע שכולם נהנים ממנו – גם האורחים גם המארחים וגם המארגנים, כאשר  הייעוץ ניתן בחינם. מאיר החל לעסוק בתחום האירועים עוד כשהיה בן 14 כשעבד בחנות פרחים. תוך כדי עבודה  יצר קשרים ולמד כל מה שצריך בתחום שזירת פרחים ואירגון אירועים וכיום, לאחר שני עשורים של עשייה, הוא מחזיק בידע רב בכל הנוגע לעיצוב אירועים, פרטיים, משרדיים ועסקיים.

"הגג של מאיר" – מקום מפגש חדש לקהילה הגאה


לפני כחודש פתח מאיר מקום לקהילה הגאה על גג הבית בו הוא מתגורר בצנינית 1, פארק קנדה.. המקום משתרע על שטח של 250 מ' ויכול להכיל עד 50 איש.  במקום בריכה ענקית, בר משקאות עשיר, מטות שיזוף, שולחנות – כל מה שצריך ליצירת אווירה של נוחות וכיף. המקום גובה -.50 ₪ דמי כניסה ומשקה ראשון חינם. הכסף הנגבה כדמי כניסה נתרם לאנשים חסרי אמצעים הזקוקים למקום לינה ולאוכל. מאיר שחווה בילדותו התעללות נידוי והתעלמות מצד המשפחה, החליט לעזור לאחרים כמוהו העלולים לעבור מסכת עינויים כמו זו שעבר, ופתח את המקום בו יוכלו אנשי הקהילה לפגוש אנשים חדשים, לקשור קשרים של חברות ושיתוף. אין במקום לא מין ולא סמים - זהו מקום מפגש חברתי עבור חברי הקהילה הגאה וכלם מוזמנים לבקר בו.
במקום נערכים מפגשים חברתיים, שיחות בין אנשים ופעילויות כמו פסיכודרמה ועוד. מדי יום שישי קבלת שבת עם קידוש, חלה ושירה של שירי שבת בשעה 19:30 עד 20:00. האווירה במקום טובה, אנשים פורקים את מה שיש להם על הלב ויוצאים משם מעודדים ועם בטחון.
"משום שעברתי ילדות קשה ללא נתינה ובלי שיקבלו אותי כמו שאני, אני היום בשל לתת כל מה שאני יכול לאנשים המתקשים לומר בפה מלא "אני גאה" מפחד שהמשפחה תנדה אותם ומפחד מאנשים בכלל. מה שחשוב לי זה שירגישו חופשי ושהגג של מאיר הוא הבית שלהם."
המקום שומר על דיסקרטיות מלאה

תמונת כתבה

 
הגג של מאיר
צנינית 1 קומת 12 דירה 50
פתוח: א-ה 12:00-02:00, שישי 21:00-04:00 שבת:12:00-02:00
טלפון ליצירת קשר 0549443125 , 0502944417
פייסבוק "מאיר נרקיס"


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש