ג'קניס – כבר בת שלושים וממשיכה להאכיל ללא לאות מאות לקוחות מרוצים

מאת: אביבה דקל ● 19/8/2015 12:12 ● ערב ערב 2720
צילום: חיים דויד / מאז 1986 מככבת ג'קניס בשמי הקולינריה של אילת ומאכילה מדי יום מאות לקוחות מרוצים באוכל ביתי, מזין, טעים וכשר בהשגחת רבנות אילת. המסעדה אותה פתחו ניסים זיו ואחותו ג'קי עם אמם מרים ז"ל לפני שלושים שנה הפכה להיות לחלק בלתי נפרד של חייהם של המוני אילתים, שלא מחליפים את האוכל של ג'קניס בשום תפריט אחר. עשרות מסעדות נפתחו משך השנים, חלקן עדיין עובדות ואחרות נסגרו, ואילו ג'קניס עדיין על המפה, ממשיכה להאכיל את לקוחותיה בארוחות בשריות מגוונות , תבשילי עוף , ממולאים, דגים, שניצל ביתי, קוסקוס בטעם של פעם וסלטים טריים ובמומלצים שלה: כבד עוף עם בצל, מרום ת"א ממולא בבשר, צלי בקר בפטריות ובימי שלישי וחמישי קוסקוס - מאכלים המחזירים רבים מאתנו למטבח של אמא
ג'קניס – כבר בת שלושים וממשיכה להאכיל ללא לאות מאות לקוחות מרוצים

"אירועים גדולים קרו בעולם מאז פתחה ג'קניס את שעריה" אומר ניסים "ברית המועצות התפרקה, חומת ברלין נפלה, אילת הפכה מעיר של עשרת אלפים תושבים לעיר של חמישים אלף תושבים, אבל טעם הקציצות של ג'קניס נשאר אותו הטעם והלקוחות ממשיכים לקבל כאן שירות מוקפד ויחס אישי..."

שנים רבות עבדה מרים, אמם של ניסים וג'קי , כטבחית במפעל ההזנה של בתי הספר. עבודה לא קלה, אבל מספקת – שכן זה מה שידעה ואהבה מרים לעשות - להכין אוכל ביתי טעים, טוב ומזין. משסיים ניסים את שירותו הצבאי החליטו הוא ואחותו ג'קי שהגיע הזמן לעשות שינוי ולהתקדם בחיים ויחד עם אמם פתחו במרכז מור את ג'קניס – מסעדה קטנה- 4 שולחנות סה"כ .

"היינו צוות לעניין ובמו ידינו ביצענו את כל העבודות במסעדה," מספר נסים "אמא בישלה ואילו ג'קי ואני מלצרנו, ניקינו, שטפנו כלים, קבלנו הזמנות והכנו את המשלוחים. שנתיים לאחר הפתיחה בהן עבדנו עבודה סיזיפית במרכז מור המרוחק והשומם, גילתה אותנו קבוצת הכדורסל המקומית. שלימיםעלתה לליגה לאומית, והשמועה על האוכל הטוב שלנו עברה מפה לאוזן. המקום החל להתמלא ולגדול והיום, אחרי שלושים שנות פעילות עדיין שוכנת במרכז מור בו נפתחה, אבל כיום היא מסוגלת להכיל בנוחיות עד שמונים לקוחות בכל "סיטינג", ובנוסף מפעילה שירות משלוחים יעיל ומהיר ללקוחות הרוצים להתפנק במאכלי ג'קניס מבלי לצאת מהבית.
חידושים שונים הונהגו במקום לדוגמא: לנוחות קהל הלקוחות מאפשרת ג'קניס לרכוש בקנית 10 קופונים לעשר ארוחות בתשלום מראש, ועל ידי כך להוזיל משמעותית את מחיר הארוחות. ולא רק עם השוק הפרטי עובדת ג'קניס, המסעדה חתומה על הסדר האכלה עם מפעלים ומוסדות רבים שעובדיהם אוכלים במסעדה על בסיס קבוע. ג'קניס גידלה דורות של סועדים ומתגאה בכך שבעוד שבערים אחרות בארץ ניזונים ילדים מפאסט פוד ומנה חמה, באילת נהנים הילדים באותו מחיר מארוחה חמה משביעה ובריאה של ג'קניס "

לאחרונה השיקה ג'קניס קו מוצרי בריאות ומנות בריאות שונות כמו סלט קינואה, סלט טופו ומנת בריאות יומית הכוללת פתיתים ובורגול מקמח מלא, דג אפוי או חזה עוף בגריל – בריא וטעים וללא שמן.

קשה לנו להאמין שעוד לא אכלתם בג'קניס, אבל אם זה המצב הגיע בהחלט הזמן לבוא לטעום ולהתאהב במקום.

כתבת: אנפה 1, מרכז מור
פתוח: א-ה 09:00-17:00 שישי 09:00-15:00
טלפון להזמנות 08-6376534 פקס 08-6325647


תמונת כתבה


תמונת כתבה



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש