ניו פון אילת –ממשיכה להוביל את המהפכה בשירות אמין ובמחירי הסלולר

מאת: אביבה דקל ● 5/8/2015 11:51 ● ערב ערב 2718
צילום: חיים דויד
ניו פון אילת –ממשיכה להוביל את המהפכה בשירות אמין ובמחירי הסלולר

בתחילת 2015, פתח טל הרוש את 'ניו פון' בשדרות התמרים 37 וחולל מהפכה גדולה במחירי שוק הסלולר באילת. טל הוא איש סלולר מנוסה, שמאחריו ותק של עשרות שנים בתחום ושעסק בתחום הסלולר כבר בימים בהם נראו הטלפונים הסלולריים הראשונים בישראל. טל הבטיח שהמחירים בחנותו יהיו מהנמוכים בשוק, והשירות ב'ניו פון' יהיה אמין ומקצועי ונשאר נאמן להבטחתו גם אחרי כמעט שנה של פעילות ב'ניו פון', וכל הסימנים מראים שהוא אכן מתכוון להמשיך ולהוביל את המהפכה בתחום מחירי הסלולר גם בעתיד.

ניו פון – משווק מורשה של 'וואלה מובייל'


'ניו פון' היא משווק מורשה ובלעדי של 'וואלה מובייל', שהתשתית שלה היא של פלאפון, והיא ידועה באיכות הקו שלה ובאיכות שירותי האינטרנט שלה בפרישה ארצית רחבה. כל מי שמעוניין לפתוח קו של 'וואלה מובייל', או להתנייד ל'וואלה מובייל' מכל חברה אחרת, או לתקן מכשיר סלולרי מבלי לחכות בתורים ולבזבז זמן יקר, יוכל לעשות זאת בחנות של 'ניו פון' הממוזגת והנעימה, המעוצבת בסגנון מודרני וחדשני ולקבל שירות אמין ביותר ברמה שלא הכרתם עד כה ועל הדרך ליהנות מכוס אספרסו, או מים קרים.
שירות מקצועי מעולה, מחירים לכל כיס עם דגש על אמינות.
"אצלנו מקבלים הלקוחות שירות מעולה, מקצועי ואמין ומחירים לכל כיס", אומר טל, "ושלא כמו אצל רבים אחרים הטוענים את אותה הטענה. אצלנו זו לא סתם סיסמה, אצלנו זו המציאות. אני גאה לומר ש'ניו פון' הכניסה רפורמה לאילת במחירי הסלולר והאביזרים, וגם שירותי המעבדה אצלנו הם מקצועיים ומעולים ובמחירים הכי נמוכים עם דגש על אמינות – דבר הבונה את המוניטין שלנו".
השירות ללקוח חשוב מאד לצוות 'ניו פון'. אם הלקוח רוכש אביזר, הוא יוכל להחליף אותו או לקבל את כספו בחזרה, אם בחר שלא לקבל זיכוי, זאת כמובן בתנאי שהמוצר חדש, באריזתו המקורית ויוחזר תוך פרק זמן סביר. כחלק מהשירות שנותנת 'ניו פון' ללקוחותיה, החנות ומעבדת התיקונים פתוחות בשעות לא רגילות – מדי יום 09:00-21:00, בימי שישי – 09:00-16:00 ויש גם אפשרות של שירות תיקונים עד בית הלקוח.
במעבדה המשוכללת ומקצועית ביותר של 'ניו פון' עובדים טכנאי סלולר מנוסים נושאי תעודות שיכולים לפתור כל בעיה והכל במחירים שווים לכל כיס ויש גם אפשרות לשירות עד הבית.
"לפני שנכנסנו לשוק ופתחנו את המעבדה", אומר טל, "תיקון מסך לאייפון S 5 ואייפון 5 עלה כ- 270 ₪, אצלנו עומד היום המחיר על 180 ₪. כמו כן גם תיקון מסך של אייפון S 4 ואייפון 4 שהמחיר היה 190 ₪ ואילו אצלנו כיום תשלמו 100 ₪. לפני שהגענו לשוק, עלה מגן זכוכית לכל סוגי הטלפונים כ- 80 ₪ והיום ב'ניו פון' יעלה לכם אותו מגן החל מ- 29 ₪ בלבד, ויש עוד דוגמאות רבות. לדעתי אין שום סיבה שבעיר ללא מ.ע.מ, שהיא גם עיר תיירות, יהיו המחירים גבוהים כל כך. אצלנו כל החנות, כולל מכשירי הסלולר, המחירים הם באמת ללא מ.ע.מ. אנו מייבאים באופן בלעדי הרבה גאדג'טים ואביזרים מיוחדים שלא תמצאו בכל חנות, כמו למשל מגן כיסוי לסוללת גיבוי לאייפון 6 ולאייפון 6+ שהם ייבוא בלעדי שלנו בארץ. בעקבות הורדת המחירים ב'ניו פון', ירדו המחירים גם אצל המתחרים, והלקוחות נהנים.
כחלק מהחדשנות והגאדג'טים המיוחדים שאני מייבאים, הכנסנו בימים אלה מוצר שמשגע את המדינה – משקף שמתאים לכל סוגי הסלולריים המגיע עם 1,000 אפליקציות חינמיות של משחקים וסרטי מציאות מדומה בתלת מימד, משקף המתאים לכל הגילאים והנותן למשחק תחושה כאילו הוא נמצא בתוך המשחק וגורם חוויה מרגשת בעולם דמיוני חדשני. מחיר המשקף אצלנו בחנות -399 ₪ בלבד – מחיר סביר יותר מסביר".
לגרפיקה להעתיק מהמודעה את המבצעים בדיוק כמו שכתוב במודעה בעתון השבוע:
לכתוב כמו במודעה "מבצעים מטורפים במעבדת התיקונים" ואחר כך לרשום בדיוק כמו במודעה עם הקוביות את ששת המבצעים

ועוד מבצעים רבים במחירים הכי נמוכים בארץ.
ומה התכניות לעתיד?

"בימים אלה נפתח דוכן של ניו פון בקניון 'מול הים', וסניף שלישי של 'ניו פון' יפתח במרכז הארץ באזור תל אביב. 'ניו פון' מכוונת להיות בעתיד רשת בפריסה ארצית".

מיקום: שדרות התמרים, מרכז רזין חנות מס' 6, טלפון: 0775051402, פתוח: א'-ה' 09:00-21:30 שישי 09:00-16:00. חניה : יש. גישה לנכים: יש.





חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש