רי/מקס רויאלטי אילת – RE/MAX - עם הצלחה לא מתווכחים

מאת: אביבה דקל ● 5/8/2015 11:33 ● ערב ערב 2718
לפני כשמונה חודשים, פתח גיל דנינו באילת את 'רימקס רויאלטי', שהיא זכיינית של רשת 'רימקס' ישראל, ובפני תושבי העיר נפתח שער לשוק הנדל"ן הבין לאומי. ל'רימקס' מעל מאה סניפים בארץ והיא רשת התיווך הגדולה בישראל ובין הגדולות בעולם. הרשת פועלת בשבעים מדינות ומעסיקה למעלה ממאה אלף סוכנים ומובילה בפער גדול על פני כל מתחריה בארץ בכמות המשרדים שלה, הסוכנים ובכמות העסקאות. הנכסים המשווקים ברשת נחשפים לכל הלקוחות בארץ ובעולם ובכל רבע שעה מתבצעת עסקת תיווך בעולם באמצעות 'רימקס'.
רי/מקס  רויאלטי אילת – RE/MAX  - עם הצלחה לא מתווכחים

גיל דנינו, אילתי במקור שעזב למספר שנים, חי בארצות הברית, דרום אפריקה ובמרכז הארץ ולפני כעשר שנים חזר לאילת. כתשע שנים ניהל את 'סלקום' אילת ומשנפתחה האופציה של זכיינות 'רימקס' באילת, עזב את 'סלקום' ופתח את 'רימקס רויאלטי' מאחר שהבין את היתרונות שבפתיחת סניף של 'רימקס' באילת.
"ראיתי בהצטרפות ל'רימקס' הזדמנות להיות חלק מרשת גדולה ומצליחה שאני מאד מתחבר לתפישת העולם שלה ולקוד האתי שלה הדוגל באמינות, הגינות ומקצועיות בעבודה עם הלקוחות", הוא אומר.
 
הבידול לטובת 'רימקס' נובע מיכולתה לחשוף את הנכס של הלקוח בפני אלפי לקוחות בארץ ובעולם ובכך למקסם את הסיכוי להשיג מחיר גבוה ככל הניתן תמורת הנכס שהוא מוכר.
 
"אילת היא עיר תוססת בעסקאות נדל"ן, מבוקשת מאד על ידי משקיעים מהצפון בשל התשואות הגבוהות יחסית שניתן לקבל בה", אומר גיל, "באזור המרכז התשואה שמניב נכס נע בין ארבעה וחצי לחמישה אחוזים, ואילו באילת ניתן לרכוש דירות המניבות תשואות של ששה וחצי עד שבעה אחוזים ומעלה. באילת יש ביקוש גדול לרכישת/מכירת דירות וביקוש רב לעסקאות שכירות, אילתים רבים משפרים דיור והשוק פורח. אני ממליץ להשקיע בשוק הנדל"ן למרות הגזרות החדשות שבדרך. נדל"ן מניב את התשואה הגבוהה ביותר למשקיעים ולמיטב הבנתי, אין כרגע אלטרנטיבה טובה יותר מהשקעה בנדל"ן".
 
צוות 'רימקס רויאלטי' מונה עשרה סוכנים, בוגרי בית הספר לנדל"ן של 'רימקס' ישראל וכולם בעלי רישיון תיווך. בטווח קצר יחסית, הצליחה 'רימקס רויאלטי' באילת למצב את עצמה כאחד המשרדים המובילים בעיר, ולדברי גיל דנינו כבר ביצעה עשרות עסקאות וגייסה עשרות רבות של נכסים בבלעדיות. 'רימקס' מעודדת ופועלת בכל דרך להגביר את השימוש של לקוחות במשרדי תיווך בכלל ו'רימקס' בפרט ומביא כדוגמה את קנדה בה 90% מעסקאות הנדל"ן מבוצעות באמצעות משרדי תיווך.
 
"לביצוע עיסקה באמצעות 'רימקס' יתרונות רבים.
* טרם שיווק הנכס, מבוצעות בדיקות מקיפות באשר למגמת השוק, מחירי נכסים דומים שנמכרו לאחרונה באזור, היצע עכשווי של נכסים דומים ורמת הביקוש לנכסים כאלה באותו זמן נתון ובכך מתאפשר להמליץ על מחיר שיווק ריאלי ומהימן. 
*המשרד מוודא מול הקונים הפוטנציאלים שיש להם יכולת כלכלית, לרבות אישור עקרוני מהבנק למשכנתא. בטרם הבאת הקונים לנכס, מוודאים ב'רימקס' שהאזור, הגודל, הקומה וכמובן המחיר אכן מתאימים ללקוח ובכך מונעים 'טיילת' מיותרת של לקוחות לא פוטנציאלים בנכס.
*כל המשא והמתן מתבצע באמצעות המשרד, ובעל הנכס אינו חשוף ללחצים ומקח וממכר באופן ישיר מול הלקוח ומנוטרל מכל שיקולים אמוציונאליים העלולים לפגוע בשיקול הדעת של המוכר או הקונה.
*כל הצעות המחיר עבור הנכס מתנקזות למשרד, וההצעה הגבוהה ביותר היא זו שתתקבל והמוכר יקבל את המחיר המירבי עבור הנכס.
*לקוחות המשווקים את הנכס באופן עצמאי נתקלים לעתים בתופעה של לקוחות שמגיעים למקום ללא תיאום מראש וגורמים להטרדות ואי נוחות – דבר שנמנע אם הטיפול נעשה באופן בלעדי על ידי משרד תיווך.
 
כדי לזכות בכל היתרונות של טיפול משרד תיווך גדול ורציני, ולהימנע מטרדות ובעיות מיותרות, מזמין אתכם גיל דנינו וצוות 'רימקס רויאלטי' ליצור קשר עם המשרד וליהנות מהטיפול המקצועי, האמין וההוגן ש'רימקס רויאלטי' אילת מציעה לכם.

תמונת כתבה
 
 
רימקס רויאלטי
כתובת: מרכז סולל בונה (ליד הלב הרחב)
טלפון במשרד 08-6523777, נייד גיל דנינו 0528388358



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש