פילינג עמוק – שיטות, יתרונות, וייחודיות הטיפול

מאת: או-מד מדיקל ● 22/7/2015 12:08 ● ערב ערב 2065
פילינג עמוק הינה שיטת טיפול בפנים הנותנת אור מבריק ומרקם חלק לפני העור. שיטה זו מיועדת בעיקר לנשים הסובלות מקמטים, תאי עור מתים, עור שמנוני ויבש, יובש בפנים, עור מתקלף וכו'. למרות שנשים רבות משתמשות בטיפול זה, הוא מתאים גם לגברים אשר מעוניינים לחדש את עור פניהם.
פילינג עמוק – שיטות, יתרונות, וייחודיות הטיפול

היתרונות בטיפול פילינג עמוק


מספר טיפולי פילינג עמוקים יכולים להביא לתוצאות מדהימות כגון:
-הסרת קמטים – חידוש תאים על ידי הסרת תאים מתים וחולים מפני העור ועל ידי כך יצירה של תאי עור חדשים ובריאים
-הסרת חצ'קונים – הבאת העור לבריאותו באופן מקסימאלי והסרת שומנים עודפים על ידי שימוש בחומרים נוגדי שומנים הנמצאים בטיפול פילינג עמוק.
-הפחתת מחלות עור (פסוריאזיס ופריחות) – טיפול קבוע של פילינג באנשים חולי פסוריאזיס ופריחות מסוימות עשוי להביא לשינויים במצב גופם. ישנם דיווחים רבים המראים שטיפולי פילינג עמוקים מסייעים בהדרגה במניעת פריחות ודלקות פסוריאזיות.
עור בריא ותקין הנשמר לאורך שנים – טיפול ממושך של פילינג עמוק יכול לתת מראה צעיר אשר שומר לאורך זמן על יופי ועל בריאות תקינה.

איך טיפול פילינג עמוק עובד


על מנת לבצע טיפול פילינג יש ללכת לקוסמטיקאית מנוסה או למכון קוסמטי. (קיימות גם ערכות המתאימות לשימוש בבית) אשר משפשפות חומר מחוספס הדומה לחול ים (המגיע במגוון ריחות וצבעים), אשר בחיכוכו מסיר את תאי העור המתים ומחדיר לתאי עור חדשים חומרים העוזרים לו להיות חזק ובריא.
מומלץ לבצע טיפולי פילינג עמוקים באזור הפנים אך הם יכולים להתבצע בכל אזור בגוף למען חידוש תאי העור המתים.

התחייבות לטיפול פילינג עמוק


ברגע שאת מתחילה בטיפול זה אינך מתחייבת למספר מוגבל של מפגשים (כמו למשל הסרת שיערות בלייזר). הטיפול יכול להיות מורכב מסדרת טיפולים קבועים בהם את מפנקת את עצמך בה (פעם בחודש לדוגמא) וזו יכולה להיות גם חוויה חד פעמית שאת רוצה להתנסות בה.
אם את חוששת לעשות טיפול זה בעצמך לכי לקוסמטיקאית המוסמכת לבצע טיפולים כאלה. זהו טיפול פנים אסטטי לכל דבר, ותוכלי לראות תוצאות כבר מהמפגש הראשון. אמנם לא תבחיני באופן מיידי בתוצאות קסם כמו מחסור מוחלט בקמטים ובחצ'קונים (דבר שקורה אחרי מספר טיפולים) אבל בהחלט תרגישי בפנים חלקות יותר, נעימות למגע, בריאות יותר, ללא שומן, מתקלפות פחות, רכות ובאופן כללי פשוט הרבה יותר בריאות מבעבר. טיפול זה מאוד מומלץ לנשים הסובלות מבעיות אלו.
טיפול זה אינו מסוכן ואינו מסרטן ולרוב חומרי התכשיר עשויים מחומרים טבעיים בלבד.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש