כך עושים תיירות

מאת: עומר כרמון ● 22/2/2013 19:07 ● ערב ערב 2590
לא פחות מ-50 אלף תיירים ואילתים הציפו בסוף השבוע את החוף הצפוני וצפו בהופעות אמני רחוב ובמיצגים. המסעדות ובתי הקפה דיווחו על הכנסות שיא. מנכ"לית העמותה לקידום המסעדות, בתי הקפה והברים, אהובה זייד: "היה נפלא לראות את אילת חיה ותוססת. כל הכבוד לתאגיד התיירות על היוזמה וההפקה אנחנו חושבים שזה הכיוון בו צריך ללכת. לשווק את אילת על בסיס ארוחת בוקר בלבד". מנכ"ל התאחדות בתי המלון בעיר, שבתאי שי: "המסעדות ובתי הקפה היו הנהנים העיקריים מהפסטיבל, אז מדוע הם לא משתתפים במימון?" גיבור האירוע, מנכ"ל תאגיד התיירות, אמיר נפתלי, כמעט ושכח שרק לפני שלושה שבועות ביקש להתפטר: "אני רוצה לגרום לכל גורמי התיירות לעבוד יחד. וזה מה שאני מתכוון לעשות גם בשנים הקרובות". נפתלי ציין לשבח את מ"מ וסגן ראש העירייה, אלי לנקרי, שפעל להשגת 400 אלף שקלים ממשרד התיירות למימון הפקת הפסטיבל. עיריית אילת השקיעה בפסטיבל 200 אלף שקלים
כך עושים תיירות